9 Mart 2014 Pazar

8 Mart gerçekten bizlerin günü oldu.

Merhaba sevgili arkadaslarım bugün size 8 mart kadınlar gününe özel yapılan indirimler sonucu yapmış olduğum alışverişlerden bahsedicem.


Öncelikle gratis ve watsons alışverişlerimden bahsetmek istiyorum.
Her iki firmada %30 %40 %50 indirimler yaptığını duyurmuştu ancak kasaya gelince durum korkutucu oluyor. :) 
Gratis ve watsons alışverişlerim,sol üst resimdeki iki üç parça sey indirimsiz 212 lira belki küsüratıda vardır tam hatırlayamıyorum.Uzun lafın kısası indirimle 140 liraya felan geldi.
Yves Rocher da tüm ürünlerde %30 indirim vardı.
Yves Rocher allık,fondöten ve pudra fırçalarımı büyük bir hevesle aldım beğenende var beğenmeyende umarım memnun kalırım.Bu üç fırça indirimsiz 88.70 lira .%30 indirimiyle 62.09 liraya aldım.
David Walker parfümü daha önce duydunuz mu bilmiyorum ama Cem Parfümeriden sonra en kaliteli parfümeri olduğunu düşünüyorum.Açık parfümde orjinaldeki gibi kalıcılığı yakalayabilen bi isim.orjinalden tek farkı makinada yıkandıktan sonra kokusu kalmaması.
Tekli fiyatı 15 lira,ikili aldığınızda 25 liraya sahip olabiliyorsunuz.


Schwarzkopf Glem Vİtal şampuanım yurt dışından.Bildiğim kadarıyla Türkiyede Satışı yok.Henüz kullanmadım ama enfes bir kokusu var.Şampuanın vaadi de yumuşacık parlak saçlar umarım öyledir.Kullanır kullanmaz yazısı blogumda.
Veee son olarak hem aksesuar hemde makyaj malzemelerimi koyabileceğim şık retro kilitli ahşap kutu.Migroslarda bulabileceğiniz bu kutuyu indirimden aldım.26 lira gibi bi fiyata satılıyor.
Hepsini büyük heveslerle aldım umarım severek kullanırım...
Sizlerin 8 mart alışverişi neler?Ne kadar ödediniz?inşallah indirimini beklediğiniz ürünlere sahip olmuşsunuzdur.Zaman ayırıp okudugunuz için teşekkürlerimi iletiyorum umarım bu uzun yazıyı sıkılmadan okumussunuzdur.Sağlıklı mutlu günler dileğiyle...
 Büşra Yıldız

2 yorum: