17 Haziran 2014 Salı

Rimmel London Kate Ruj

Merhaba kızlar...
Yeni post'umda Rimmel London'ın Kate serisi rujlarından bahsedeceğim...


Bende ki renkleri 107 ve 03 numara.
Watsons'lar sayesinde Rimmel London ile tanışma fırsatı bulduk.Fiyatlarına göre harika performansa sahip olan Rimmel London her bayanın makyaj çantasında bulunması gerekenlerden.. :)
Gelelim Kate rujlara.
Ben Kate rujla bir Watsons indirimde tanışma fırsatı buldum.Ve iki rengini hemencik aldım.
Öncelikle 107 numara olan vişne çürüğü renginden bahsetmek istiyorum.Mat bir yapısı var.Fiyatının çok çok üstü bir performans veriyor.Bu rujlar kesinlikle bir harika.Hafif çicek kokusunu andıran bir kokusu var ve bu kesinlikle rahatsız etmiyor.
03 numaralı ruju ise daha çok nemlendirici içerikli bir yapıya sahip.Çizgilere dolma yapmıyor.Harika bir nude rengi.Günlük kullanım için ideal.Bu arada swatchları görelim.



Sürümü kolay ve pratik.Kalıcılık konusunda ben çok beğendiğimi söyleyemeyeceğim.Benim için tek eksi yanı bu.Kullanan bazı arkadaşlar kalıcılığını beğenmiş ancak bende kalıcılık namına yüksek performans gösteremedi.Yine de ben bu rujları çok sevdim.Yeni bir indirimde diğer renklerinide alacağım :)
makyajkalemim Rimmel London Kate rujları öneriyor...
Bir sonra ki postta görüşmek üzere..
Sevgilerimle...

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder