12 Mart 2014 Çarşamba

La Roche-Posay Hydreane BB Cream

La Roche-Posay Hydreane BB Creme
Hassas ciltler için termal su içeren BB krem.İçeriğinde spf20 bulunmakta.parafen ve yağ içermiyor.Bence tüm cilt tipleri için uygun.Kullanım talimatında gözle temasında kaçının diyor ancak ben göz ve çevresine uygulamakta bi sakınca görmedim.Çünkü gayet masum bir BB krem.La Roche-Posay kullanıcısı olarak kullandığım ürünleri içerisinde en beğendiğim krem diyebilirim.Kullanmadan önce yüzünüze nemlendirici ve ya herhangi bir baz kullanmanıza gerek yok.Çünkü yüzünüze sürdüğünüz anda nemlendirici krem görevinide yapıyor.Çok hafif hoş bir kokuya sahip asla rahatsız edici değil.Cilt tonunu eşitlemede benim için bir numara...
Tek sevmediğim yönü içeriğinde yağ olmamasına rağmen ciltte yağlı bir görünüm oluşturuyor ve gün boyu eğer bi pudrayla sabitlemezseniz yağlı görünümlü bir ciltle dolaşmış oluyorsunuz.Gelin adım adım uygulamalarına bakalım.


Gördüğünüz üzere bu BB kremi uygulamadan önceki halim.Cildim normalde bu kadar sorunlu bir cilt değildi ancak flaşlı çekimler nedeniyle öyle olduğu kanısına vardım :)


Ufak bir miktar tüm yüzünüze yetebiliyor ancak ben biraz fazla kaçırmışım.Bileğime uygulamış oldugum La Roche-Posay BB kremim gördüğünüz üzere benim tenime çok çok koyu geldi.Zaten iki tonu var.Ancak eczacı kızımızın elinde tek kalan tonu bana kakaladığını geç farkettim.Bu elimdeki Medium Shade.Yani koyu olan tonu.Eğer ki açık tonuna sahip olabilseydim çok daha iyi sonuçlar elde edebilecektim.


Buda uyguladıktan sonraki halim.Benim gibi beyaz tenli birine Medium Shade elbetteki koyu geldi.Kapatıcılığını merak ediyorsanız bir BB kremin olması gerektiği kadar.İnanın uyguladıktan sonra cilde hafiflik ve rahatlık veriyor.Bir daha alır mısın derseniz evet kesinlikle alırım ancak doğru renk tonunu.
Evettttt.Böylece La Roche-Posay ailesinden kullandıklarım arasında tek memnun kaldığım ürün Hydreane BB Krem oldu.Fiyatını merak edenler için şöyle söyleyeyim: kampanyalı bir zamanında denk geldiğim için maskarası ve BB kremi ikisi birlikte 50liraya sahip oldum.
Makyajkalemim gönül rahatlığıyla öneriyor.
Sevgiyle kalın,hoşçakalın 💋
Büşra Yıldız

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder