13 Haziran 2014 Cuma

Real Techniques Blushes

Selam kızlar.
Bugünkü postumda RealTechniques Fırçalar var...


Bu fırçalar için bir dünya övgüde bulunabilirim.
Çünkü bunu hakediyorlar.İsminin hakkını tamamiyle veren bir marka.
kozmela sayesinde %50 indirimle aldığım bu makyaj dehaları bana çok çok uygun fiyata geldi.Tekli aldığımdan dolayı blush brush,foundation brush ve powder brush'a 75 tl'ye sahip oldum.Şuanda da sitede %50 indirim mevcut.Evetttt gelelim bu güzelliklerin özelliklerine..
Elimde bulunan markaların içinde en iyileri kendileri..
Allık fırçasına,fondoten fırçasına hele ki pudra fırçasına bitiyorum.Kesinlikle sıfır hata.
Hiçbir şekilde fırça izi yok!
Fırçaların kılları benim saç tellerimden daha kuvvetli :)
5 aydır kullanıyorum tek bir tel bile dökülmedi.
Tasarımına diyecek bir söz bulamıyorum.
Şunların tatlılığına bir bakın..


Çok çok beğendim.Almayı düşünen varsa bir an bile tereddüt etmesin.
Umarım sizler için eğlenceli bir yazı olmuştur.
Zaman ayırıp okuduğunuz için teşekkürler.
xoxo

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder