27 Mayıs 2014 Salı

La Roche-Posay Respectissime Waterproof Mascara

Merhaba kızlar 
Makyajkalemim.blogspot.com 'dan hepinize kucak dolusu selamlar....
Bu gün size  rahatsızlığım gereği iyi geleceğini düşünerek aldığım  La Roche Posay'ın Respectissime Waterproof Maskarası'      ndan bahsetmek istiyorum.
Gözlerimde ve cildimde yoğun bir hassasiyet yaşadığımı daha önceki postlarımda bahsetmiştim.Hatta göz hassasiyetime dayalı gözümde çıkan bir cisim nedeniyle ufak bir ameliyatımda söz konusu oldu.Bu nedenle bende dermokozmetik ürünlere attım kendimi...
Bir çok tavsiye ve doktorumun önerisiyle işe La Roche-Posay markasıyla başladım.Önce kuru ve hassas ciltler için nemlendirici ve makyaj temizleyici losyon ve daha sonra BB krem ve alerji karşıtı maskarasını aldım.
Önce ki postlarımda bu ürünlerdende bahsetmiştim.
        Gelelim maskaraya La Roche beni yine hayal kırıklığına uğrattı.Hiç bir ürününden memnun kalamadım.Maskaranın vaadleri;
''Yoğun hacim verir,kirpikleri dolgunlaştırır.Hassas göz ve lens kullananlar için uygundur.Kirpik kaybını önler,kirpiklerde iki hafta içersinde gözle görülür bir artış sağlar.''
Benim gözlemlerim ise kirpikleri dolgunlaştırır.uzatır Ancak çok çabuk kurutur olduğu şeklinde...Yani bu vaadleri sunucak kadar etkili bir maskara olmamış....Kirpiklerimi tamamen kuruttu,sertleştirdi,kaşıntı ve dökmede yaptı...Türlü türlü maskara kullandım,hiçbiri bu denli dökülme göstermemişti.Buna ek olarak kirpiklerinizden maskarayı arındırmasıda bi hayli zor...Tamam waterproof özelliğini yansıtıyor olabilir ancak fazla yansıtmış olmali ki ne su ne de makyaj temizleme losyonuyla tamamen arındırmasını yapamadım.
Görselleri inceleyelim....





Olmamış La Roche-cuğum...
Mevcut kirpiğimdende oldum :(
Yani kızlar önermiyorum.
Sizlerin arasından bu ürünü deneyen var mı?Varsa sizlerinde görüşlerini merak ediyorum.Lütfen bilgilendirelim birbirimizi.
Umarım sizler için güzel bir post olmuştur.Yanlış,eksik ve ya hatalı olduğum yerler varsa lütfen belirtin,belirtin ki hatalarımı görerek daha güzel şeyler ortaya koyabileyim...Okuduğunuz için minnettarım...Sevgiyle kalın ...
xoxo


Hiç yorum yok:

Yorum Gönder