19 Haziran 2014 Perşembe

Maybelline New York Color Sensational Lipstick (Ruj)

Merhaba kızlar...
Bugün sizlere en sevdiğimmmmm nude rujumdan bahsedeceğim.
Maybelline Color Sensational 745 Wooden Brown


Ben bu ruja resmen aşığım.Elimden düşmeyen tek ruj.Bildiğiniz üzere bu yılın makyaj modası gözler yoğun,dudaklar ise belirsiz.Ben de modaya uyayım gideyim bir nude ruj alayım dedim.Tam da o sıralar maybelline de bir indirime rast geldim ve denemek amaçlı aldım.Alış o alış bu ruj beni benden aldı :)
Harika bir nude.
Rujun yapısı krem gibi yumuşacık bir his veriyor.
Pigmentasyonu mükemmel.Tek katta olağanüstü renklendirme.


5-6 aydır kullanmama rağmen ruju yarılayamadım.
Harika bir kokusu var ...
Simli gibi görünsede içinde sim yok.Adeta rujunuzun üzerine parlatıcı sürmüşcesine dudağınızın ışıl ışıl görünmesini sağlıyor.
Yapış yapış bir yapısı olmamasıda ayrı bir sevdiğim yönü.Çizgilere dolma yapmıyor.
Benim için tek eksi yönü çok uzun süre kalıcı olmaması.Devamlı tazelemek gerekiyor.
Benim favori nude rujum Maybelline New York Color Sensational 745 Wooden Brown.
Peki ya sizin hangisi?
Sevgilerimle ....
xoxo

1 yorum:

  1. Rujun rengi çok hoşmuş.Hoşgeldiniz blogger alemine umarım herşey dilediğinizce olur :))

    YanıtlaSil