25 Mayıs 2014 Pazar

Apples??

Merhaba Merhaba canlarım...Geri dönüşüm muhteşem olucak demiştim ve bunu muhteşem kılmak için bu postta The Balm'ın ''How 'Bout Them APPLES? paletini kaleme aldım.


             Gördüğünüz üzere The Balm ürünleri bizi içeriği ile değilde daha çok ambalajıyla mest ediyor.
Paletin içinde 6 farklı renk seçeneği bulunuyor.Çok şık mıknatıslı kullanışlı büyük bir ambalajı var özellikle içindeki kocaman aynasına bayıldım...Hadi bu şirin mi şirin paletin içindeki renklere bi göz atalım.


Bu flaşlı görüntüsü....


 

Bu da flaşsız görüntüsü...


Kovboylar yıkılır... :)
Bu da paletin iç kısmı...


Görünüşü ve swatchlarını gördüğümüze göre şimdi benim bu paleti değerlendirmeme gelelim.
Eveeeetttt kızlar ben bu paleti ruj paleti diye anneler gününde Gratiste indirimde görünce aldım hemen sepetime attım.Eve gelince baktım ki allık olarakta kullanılabiliyormuş.Krem yapıdaki allıklardan pek hoşlanmam,bu yüzden ruj olarak kullanıcağım  dedim ve hemen o gün bir uygulama yaptım.
Veee hüsran ...
Dudakta duruşu hoş değil çizgi aralarına dolma yapıyor ve yapısıda hiç hoş olmamış.
Bu post'u yazmadan önce bu paletten bahseden bir blogger arkadaşım var mı diye bakmıştım ;çünkü ilk defa bir The Balm ürününü beğenmedim.Şansada sadece iki blogger arkadaş değerlendirmeye almış.Ancak onlar ruj olarak kullanımını uygun görmüş allık olarak pekte kullanışlı bulmamışlar.Allık olarak sadece 3 rengi kullanılabilir olduğu kanısına varmışlar.Oysa ki ben yanaklarıma hepsini denedim.Hepside uygun miktarlarda sürüldügünde çok iyi sonuçlar verebiliyor.Ancak krem allıklardan hoşlanmadığım için sanırım daha fazla kullanmayacağım.
Yani anlayacağınız sevmedim ,olmamış bu sefer :(
Almayın demiyorum ama gereksiz bir palet,karar sizin ...
Fiyatını merak edenler varsa anneler gününe özel %50 indirimle Gratisten 33.75tl ye aldım.
Umarım beğeneceğiniz bir post olmuştur.Hoşçakalın,sevgiyle kalın meleklerim ....xoXo

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder