11 Mart 2014 Salı

LA ROCHE-POSAY TOLERIANE

Merhaba arkadaşlar.Nasılsınız?
Umarım iyisinizdir.Bu gün size
 LA ROCHE-POSAY 'ın TOLERIANE
serisinden bahsedeceğim.Bu seri ciltteki hassasiyete karşı üretilmiş...
La Roche la tanışmam 1,5 ay önce doktor tavsiyesi üzerine oldu.Cildimde öyle büyük hassasiyet var ki her duştan sonra açık yara gibi kötü bir hal alıyordu.Bu yüzden 1,5 aydır hiç aksatmadan la roche posay tolerıane nemlendirici ve makyaj temizleme losyonunu (kremi desek daha doğru olur çünkü yapısı krem) kullanır oldum gel gelelim doktorumun önerdiği benimde büyük umutlarla aldığım makyaj temizleme ve cilt nemlendiricisine...
Her banyodan sonra,önce makyaj temizleme losyonuyla yüzümü temizledim sonra nemlendirici kremini uyguladım.İlk başlarda sorun yoktu ancak tedavide yoktu.Ama son 20 gündür yüzümde yanma ve daha fazla kızarıklığa neden oldu.Çok üzüldüm çünkü yüzüm en değerli varlığım git gide dahada kötüleşti.Şuanda cildimin tertemiz olmasına rağmen hassasiyet mevcut bknz ...


Dağınık halimden ötürü özür dilerim biraz yorgun ve rahatsızım...
Fotografta gördüğünüz üzere hassasiyetim hala var ancak duştan sonraki halimden kat kat iyi olduğunu düşünüyorum.
İşte LA ROCHE-POSAY TOLERIANE  serisinden kullandıklarım 👇

Temizleme losyonu yüzünden hayal kırıklığına uğradım.Çok üzüldüm yüzümde feci yanma yaptı.Aynı şekilde nemlendiricide çok hafif bir yanmaya sebeb oldu ancak tolare edilebilir.
Tek sevdiğim yanı nemlendirmesi çok iyi,akşam yatmadan sürdüğüm nemlendirici sabah uyandığımda cildimin yumuşacık olmasını sağlamasıdır.
Nemlendiricisi 40ml , temizleyicisi 200 ml,ikisinin toplam fiyatı sanırım 90 lira gibi bir şeydi. O gün başka şeylerde aldığım için tam fiyatını hatırlayamıyorum.
Bir daha alır mıyım?? 
Hiç sanmıyorum.
Ancak BB kremi harika !! Şaşırılacak gibi ama harika yakında yazısı blogumda.
Herkese iyi günler diliyorum.Hastalığı,maddi ve manevi sıkıntısı,acısı ve çaresizliği olan herkese Allah'ım yardımcısı olsun.Okuduğunuz ve takip ettiğiniz için çok teşekkür ederim.
Büşra Yıldız.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder