30 Mart 2014 Pazar

Satıyorummmmm :)

Merhaba arkadaşlar uzun zamandır düğün hazırlığı içersinde olduğumdan yazamadım ama düğünü yapar yapmaz sizlerle kesintisiz iletişimde olucaz inşallah.Hem blogumu hemde sizleri çok özledim yazamadığım için affınıza sığınıyorum.Nisan ayında düğünüm var dualarınızı eksik etmeyin lütfen :)
Şimdiiii gelelim neyi satıyorum.
Büyük bir merakla aldığım La Roche-Posay hydreane bb kremimi büyük bir zevkle kullanamadım.Niye?Eczacı kızımız elinde kalan son koyu rengi saolsun bana kakalamış :) 


Saolsun o da tenime koyu geldi.Kapatıcılığı ve nemlendirmesinden çok çok memnun olduğum BB kremin yazısını blogumdan okuyabilirsiniz.Sadece 3 kez kullandım.Makul bir fiyata satıyorum.
İlgilenenler busrayildiz00@hotmail.com adresine mail atabilirler.Gerçekten memnun kaldığım bir ürün eğerki ten renginiz koyuysa kaçırmayın derim.
Sevgiler ...
Sizin büş'ünüz :)

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder